muchówki

Micropeza corrigiolata

Micropeza corrigiolata

Micropeza corrigiolata

Szczuplutka i długonoga muszka, którą dotychczas spotykałam tylko w rejonie nadwiślańskich fortów. Teraz okazało się, że jest również wielbicielką okolic Arsenału. Trafiła mi się dwadzieścia metrów od ściany tego budynku.

  • nazwa polska: …
  • nazwa łacińska: Micropeza corrigiolata
  • rodzina: Micropezidae
  • data zrobienia zdjęć: 25.05.2024
  • miejsce: obrzeża Ogrodu Krasińskich

galeria – muchówki »
galeria – mieszkańcy »

9 myśli na temat “muchówki

    1. Cieszę się, że dzięki mnie poznajesz coś nowego i że to doceniasz.
      Świat jest niesamowicie bogaty w istnienia. Widziałam już dużo, ale to wciąż tylko ułamek tego co na świecie żyje.

      1. Nie przepadam za tymi żyjątkami bo wszystko co się rusza „kocha” mnie i to za bardzo ale lubię popatrzeć bo u ciebie jest bezpieczne. U ciebie to nawet obrzydliwa mucha nabiera kolorów oraz uroku. Pozdrawiam serdecznie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.