03
Sier
17

ptaki

gołąb miejski

Columba livia

Columba livia

Siedziały akurat na wysokości mojego wzroku, a że dawno nie fotografowałam gołębi, pomyślałam, że poświęcę im trochę czasu.
Najpierw przeprowadzały czynności higieniczne:

Columba livia

Potem krążyły dookoła siebie:

Columba livia

Po chwili zobaczyłam, że zaczynają się całować:

Columba livia

Columba livia

Trwało to już na tyle długo, że zmęczyły mi się ręce i opuściłam aparat.
Właśnie wtedy pan wskoczył na panią, parę razy zamachał skrzydłami i zanim ponownie zdążyłam wycelować, było po wszystkim. A na stanowisku została już tylko samiczka:

Columba livia

Zła jestem na siebie. Mieć taką okazję i jej nie wykorzystać… Ech.

  • nazwa polska: gołąb miejski
  • nazwa łacińska: Columba livia
  • rodzina: gołębiowate – Columbidae
  • data zrobienia zdjęć: 4.06.2017
  • miejsce: Nowe Miasto

galeria – ptaki »
galeria – mieszkańcy »

6 Responses to “ptaki”


  1. 3 sierpnia 2017 o 12:53

    O proszę, od gry wstępnej po finał ;) No a potem poleciał na papierosa tuż po :D

  2. 3 sierpnia 2017 o 15:57

    Za szybko opuszczasz widownię ;)


Skomentuj

