30
Lip
17

pluskwiaki

Neolygus viridis

Neolygus viridis

Neolygus viridis

Neolygus viridis

Dostrzegłam go na murze śmietnika. Rzadko trafiają mi się zielone pluskwiaki, więc miałam nadzieję, że to nowy dla mnie gatunek. Ale nie, spotkałam go już 4 lata temu. Wtedy też przechadzał się po śmietniku, tylko innym.

  • nazwa polska: …
  • nazwa łacińska: Neolygus viridis
  • rodzina: tasznikowate – Miridae
  • data zrobienia zdjęć: 10.06.2017
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – pluskwiaki »
galeria – mieszkańcy »

0 Responses to “pluskwiaki”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

