16
Lip
17

ważki

lecicha pospolita

Orthetrum cancellatum

Orthetrum cancellatum

Orthetrum cancellatum

Orthetrum cancellatum

Orthetrum cancellatum

Coś sporego przeleciało tuż przede mną i usiadło na płocie, kilkanaście metrów dalej. Ostrożnie podeszłam – parka dużych ważek! Ledwo zdążyłam pstryknąć, odleciały za ogrodzenie. Na szczęście niezbyt daleko. Przysiadły na jednych kamieniach, potem na drugich, a ja stałam za siatką i na dużym zoomie udało mi się zrobić kilka w miarę udanych zdjęć.

  • nazwa polska: lecicha pospolita
  • nazwa łacińska: Orthetrum cancellatum
  • rodzina: ważkowate – Libellulidae
  • data zrobienia zdjęć: 15.06.2017
  • miejsce: Park Skaryszewski

galeria – ważki »
galeria – mieszkańcy »

2 Responses to “ważki”


  1. 25 lipca 2017 o 17:56

    Bardzo ciekawe ujęcia :)
    To ogrodzenie znajdowało się może koło Różanki?


Skomentuj

