25
Czer
17

pluskwiaki

szrończyk

Tachycixius pilosus

Tachycixius pilosus

Tachycixius pilosus

Tachycixius pilosus

Tachycixius pilosus

Aż do tamtego dnia nie miałam najmniejszego pojęcia o istnieniu rodziny szrońcowatych. Gdy zobaczyłam to półcentymetrowe stworzonko na murze budynku, z rozpostartymi skrzydełkami (pierwsze zdjęcie) skojarzyło mi się z ćmianką. Dopiero po bliższym spojrzeniu dostrzegłam, że jest to coś innego – i zupełnie dla mnie nowego. Na szczęście nie przejawiało chęci do ucieczki, mogłam je więc obfotografować ze wszystkich stron.

  • nazwa polska: szrończyk
  • nazwa łacińska: Tachycixius pilosus
  • rodzina: szrońcowate – Cixidae
  • data zrobienia zdjęć: 27.05.2017
  • miejsce: obrzeża Ogrodu Krasińskich

galeria – pluskwiaki »
galeria – mieszkańcy »

0 Responses to “pluskwiaki”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

