26
Lu
17

chrząszcze

dzier

Harpalus sp.

Harpalus sp.

Harpalus sp.

Harpalus sp.

Harpalus sp.

Po raz pierwszy natknęłam się na dziera o czerwonych nogach. Gdy go dostrzegłam, siedział na ziemi. Udało mi się tylko raz pstryknąć, wyszło kiepsko, ale na powtórkę nie miałam szans, bo wbiegł na murek. Okazało się to dobrym pomysłem, bo całkiem nieźle skomponował się tam z kolorowymi plamkami.

  • nazwa polska: dzier
  • nazwa łacińska: Harpalus sp.
  • rodzina: biegaczowate – Carabidae
  • data zrobienia zdjęć: 28.05.2016
  • miejsce: obrzeża Ogrodu Krasińskich

galeria – chrząszcze »
galeria – mieszkańcy »

0 Responses to “chrząszcze”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

