18
Wrz
16

błonkówki

– mrówkowate –

Formicidae

Formicidae

Formicidae

Formicidae

Formicidae

Duży, nieżywy chrząszcz to dla mrówek wielka gratka. Ale najpierw trzeba go jakoś przetransportować do mrowiska… Dwa małe stworzonka tak się z tym męczyły, że postanowiłam im pomóc. Przesunęłam chrząszcza bliżej krawędzi murka, za którą znajdował się trawnik (widać go w rogu ostatniego zdjęcia). I przeżyłam zaskoczenie, bo mrówki przez dobrą minutę nie potrafiły znaleźć swojej zdobyczy! Na szczęście w końcu się udało i znów przystąpiły do wytężonej pracy. Jej efektów już nie obserwowałam, ale mam nadzieję, że jakoś dały radę.

  • nazwa polska: ?
  • nazwa łacińska: ?
  • rodzina: mrówkowate – Formicidae
  • data zrobienia zdjęć: 18.06.2016
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – błonkówki »
galeria – mieszkańcy »


0 Responses to “błonkówki”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

