14
Sier
16

ptaki

gołąb grzywacz

Columba palumbus

Columba palumbus

Columba palumbus

Spacerowałam po OB, skręciłam w boczną alejkę, a tam parka grzywaczy siedziała na kamieniach nad strumyczkiem. Na mój widok jeden od razu przefrunął dalej, drugi jeszcze przez chwilę trwał na stanowisku, obserwując mnie badawczo. A potem oba doszły do wniosku, że dla bezpieczeństwa lepiej będzie skutecznie się oddalić.
Ech, te grzywacze. Takie duże, a takie płochliwe.

  • nazwa polska: gołąb grzywacz
  • nazwa łacińska: Columba palumbus
  • rodzina: gołębiowate – Columbidae
  • data zrobienia zdjęć: 24.07.2016
  • miejsce: Ogród Botaniczny UW

galeria – ptaki »
galeria – mieszkańcy »


4 Responses to “ptaki”


  1. 15 Sierpień 2016 o 18:51

    Ładnie się ustawił :)

  2. 23 Sierpień 2016 o 12:46

    Wydaje mi się, że nigdy nie sfotografowałam grzywacza.


Skomentuj

