07
Sier
16

motyle

rusałka admirał

Vanessa atalanta

Vanessa atalanta

Vanessa atalanta

Vanessa atalanta

Było słoneczne lipcowe popołudnie, wyszłam z domu, przeszłam kilkanaście metrów i na murku dojrzałam wygrzewającego się admirała. Musiało mu tam być dobrze, bo siedział wyjątkowo cierpliwie, czekając aż zmienię DCR-250 na DCR-150, co trwało dłuższą chwilę. Podeszłam z jednej strony, zrobiłam zdjęcia, obeszłam go naokoło (bardzo szerokim łukiem, by nie rzucić cienia na motyla) i znów zrobiłam zdjęcia. Dopiero wtedy poczuł się zaniepokojony i moment później odleciał.
Do tej pory jestem zaskoczona, że tak mi się udało.

  • nazwa polska: rusałka admirał
  • nazwa łacińska: Vanessa atalanta
  • rodzina: rusałkowate – Nymphalidae
  • data zrobienia zdjęć: 8.07.2016
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – motyle »
galeria – mieszkańcy »


6 Responses to “motyle”


  1. 15 Sierpień 2016 o 18:53

    Staruszek musiał odpocząć dłuższą chwilę ;) Nie spotkałam nigdy takiego spokojnego admirała.


Skomentuj

