07
Sier
16

rośliny o różowych kwiatach

bodziszek cuchnący

Geranium robertianum

Geranium robertianum

Geranium robertianum

Geranium robertianum

Na jednej z rabatek porośniętych irgą dostrzegłam całkiem sporą kolonię tego bodziszka. Tak byłam tym zaskoczona, że po raz pierwszy w życiu zerwałam listek, roztarłam i powąchałam. Cóż… nie był to zbyt dobry pomysł. Jednak gwoli ścisłości muszę przyznać, że oczekiwałam gorszego zapachu.
Po dwóch miesiącach zajrzałam w to miejsce znowu, spodziewając się gołej ziemi po przejściu ekip pielących. A jednak nie, większość roślin przetrwała i w spokoju dożywała swoich dni, wygladając już całkiem jesiennie:

Geranium robertianum

Geranium robertianum

  • nazwa polska: bodziszek cuchnący
  • nazwa łacińska: Geranium robertianum
  • rodzina: bodziszkowate – Geraniaceae
  • data zrobienia zdjęć: 20.05, 28.05. i 21.07.2016
  • miejsce: obrzeża Ogrodu Krasińskich

galeria – różowe »


0 Responses to “rośliny o różowych kwiatach”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

