24
Kwi
16

ptaki

wrona siwa

Corvus cornix

Corvus cornix

Corvus cornix

Corvus cornix

Corvus cornix

W tej części parku bardzo często zatrzymują się zagraniczne wycieczki. Ludzie przysiadają na ławkach i trawnikach, spożywając przydziałowy prowiant. Kosze na śmieci przepełniają się błyskawicznie, a wiatr roznosi odpadki po całej okolicy. Wrony są tym zachwycone – i z upodobaniem wygrzebują resztki jedzenia z toreb i pojemników.

  • nazwa polska: wrona siwa
  • nazwa łacińska: Corvus cornix
  • rodzina: krukowate – Corvidae
  • data zrobienia zdjęć: 16.04.2016
  • miejsce: Ogród Krasińskich

galeria – ptaki »
galeria – mieszkańcy »

11 Responses to “ptaki”


  1. 25 kwietnia 2016 o 20:54

    O rety, ale śmieciowisko!

  2. 4 emka58
    26 kwietnia 2016 o 15:25

    Spryciule, radzą sobie w mieście coraz lepiej!

    • 30 kwietnia 2016 o 18:20

      I dlatego żyją w mieście, bo tu mają nieprzebrane możliwości rozwoju. ;)
      PS. Usunęłam Twój link, bo mój antywirus mówi, że to łącze jest niebezpieczne. Tym niemniej na spamera mi nie wyglądasz, dlatego komentarz zatwierdziłam. Gdyby co, następnym razem bardzo proszę bez tego odnośnika. :)

      • 6 emka58
        1 Maj 2016 o 15:36

        Spamerem nie jestem, to fakt… Link prowadzi do strony mojego blogu, nie wiem czemu miałby być niebezpieczny. To blog wordpress na prywatnym serwerze, ale podczepiony pod wordpress,com :) Ale nie będę dawała linku, i tak nikt tu nie zagląda.

        • 1 Maj 2016 o 17:35

          Sądząc z tego, co widziałam w wynikach wyszukiwania, to nie Twój blog jest niebezpieczny, ale serwer (który bez Twojej wiedzy może coś dorzucać do Twojej strony).
          Na Twoim miejscu przeniosłabym blog na normalny WordPress, jest tyle rozmaitych szablonów, że da się coś fajnego wybrać, a reklamy dokuczliwe tu nie są.

          • 8 emka58
            7 Maj 2016 o 18:33

            Nie lubię wordpress.com od kiedy na moim blogu zaczął wyświetlać obleśne reklamy. Zwrócił mi na to uwagę syn. Usunęłam blog, który był na serwerze 3 lata. Nie lubię zmieniania zasad gry w jej trakcie. A to zrobił wordpress.com dodając reklamy. Zostanę tu na razie – mam zabezpieczenia – mam nadzieję, że są skuteczne. Pozdrawiam!

            • 8 Maj 2016 o 15:26

              Darmowość usługi z reguły wiąże się z emisją reklam, w takiej czy innej formie. Gdy ja zakładałam tutaj swój blog, byłam zdziwiona, że reklam nie ma. A gdy je wprowadzono, nie zdziwiłam się wcale. Ich treść jest mi obojętna, pomijam takie rzeczy wzrokiem.
              Nie chodzi o Twoje zabezpieczenia, tylko Twoich gości. No, chyba że robisz blog wyłącznie dla siebie. Ale w takim razie nie podawaj linku do niego (a robisz to tutaj w każdym kolejnym komentarzu). Pozdrawiam.

      • 10 emka58
        8 Maj 2016 o 18:40

        Link do mnie tworzy się sam, pewnie to wina wtyczki Jetpaka WordPress.com. Po prostu usuń moje komentarze i będzie z nimi spokój. Już nie będę komentować, nie chcę cię narażać na niebezpieczeństwo. Pozdrawiam.

        • 15 Maj 2016 o 13:27

          Nie widzę powodu usuwania Twoich komentarzy. Usuwam tylko link.
          Mnie na niebezpieczeństwo nie narażasz, tylko moich gości. Szkoda, że nie masz wpływu na dodawanie odnośnika.


Skomentuj

