20
Wrz
15

motyle

karłątek ryska

Thymelicus lineola

Thymelicus lineola?

Thymelicus lineola?

Karłątek siedzący na murze budynku w centrum miasta. Czyż nie jest to widok absolutnie abstrakcyjny?

  • nazwa polska: karłątek ryska?
  • nazwa łacińska: Thymelicus lineola?
  • rodzina: powszelatkowate – Hesperiidae
  • data zrobienia zdjęć: 23.07.2015
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – motyle »
galeria – mieszkańcy »

6 Responses to “motyle”


  1. 1 MarcinŻerekPhotography
    20 września 2015 o 20:04

    Fajowe to to ;D Mi dzisiaj się udało na zasłonce znaleźć ( na szóstym piętrze ) fajnego pluskwiaka ;) Był w miarę nie ruchliwy. Posadziłem go na parapecie i zacząłem sesję ;D

    P.S małe pytanko jakiego sprzętu używasz ? I jakie masz obiektywy.

    • 21 września 2015 o 19:03

      Szóste piętro? Hoho, nieźle umiał latać. ;)
      Do makro używam kompaktu Panasonic FZ28 z konwerterem DCR-250. Szersze plany robię tanią lustrzanką ze starym manualnym obiektywem Pancolar 50/1.8.

      • 3 MarcinŻerekPhotography
        21 września 2015 o 20:44

        No właśnie w tym rzecz ! Ja jak widzę jakiegoś miłego pluskwiaczka to raczej nigdzie nie lata… A wręcz muszę się przyznać, że pierwszy raz się spotkałem z takim szalonym Hemipterem ;D A co najśmieszniejsze dzień przed zrobieniem przeze mnie zdjęć siedział na suficie na balkonie, ale był za wysoko więc odpuściłem sobie ( d80 i to jego fatalne iso….. ), a tu nazajutrz patrze a ten paraduje sobie po firankach :D

  2. 21 września 2015 o 13:23

    Nigdy nie widziałam karłątka siedzącego na ścianie!


Skomentuj

