09
Sier
15

pajęczaki

skoczek

Sitticus sp.

Sitticus sp.

Sitticus sp.

Sitticus sp.

Sitticus sp.

Sitticus sp.

Trafił mi się bardzo miły samczyk. Długo i uprzejmie pozował, jednocześnie pilnie rozglądając się wokół. Był malutki, miał trochę mniej niż pół cetymetra.
Cecha charakterystyczna skoczków to dość długie odnóża ostatniej pary – są znacznie dłuższe niż trzecia para.

  • nazwa polska: skoczek
  • nazwa łacińska: Sitticus sp.
  • rodzina: skakunowate – Salticidae
  • data zrobienia zdjęć: 12.07.2015
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – pajęczaki »
galeria – mieszkańcy »

8 Responses to “pajęczaki”


  1. 9 sierpnia 2015 o 22:56

    Świetne zdjęcia, ale i model nadzwyczaj przystojny. Choć nie potrafię zrobić takich ujęć, to zdarza mi się spojrzeć w oczy pająka i zdumiewa mnie ile mają wyrazu.

    • 12 sierpnia 2015 o 17:39

      Dzięki w imieniu swoim i modela. :)
      Na początku swoich spotkań ze skakunami psułam wszystkie zdjęcia. Wystarczyło, że spojrzałam pająkowi w oczy… i czułam się prawie jak sparaliżowana. One są niesamowite.

  2. 21 sierpnia 2015 o 21:12

    mój ulubieniec ;-). Wspaniale Ci zapozował, bardzo udana sesja.


Skomentuj

