31
Maj
15

pluskwiaki

Harpocera thoracica

Harpocera thoracica

Harpocera thoracica

Harpocera thoracica

Tak dawno nie widziałam żadnego z tych pluskwiaków, że zupełnie zapomniałam, jak wyglądają. Spędziłam trochę czasu na oznaczaniu tego okazu – i na koniec bardzo się zdziwiłam, że to mój stary znajomy.

  • nazwa polska: …
  • nazwa łacińska: Harpocera thoracica
  • rodzina: tasznikowate – Miridae
  • data zrobienia zdjęć: 3.05.2015
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – pluskwiaki »
galeria – mieszkańcy »

2 Responses to “pluskwiaki”


  1. 9 czerwca 2015 o 14:07

    ładny pluskwiaczek


Skomentuj

