24
Maj
15

pluskwiaki

Miris striatus

Miris striatus

Miris striatus

To była całkiem spora larwa, spotkałam taką po raz pierwszy. Obawiałam się, że nie dam rady rozpoznać gatunku, ale na szczęście pomógł mi przypadek.
W postaci dorosłej Miris striatus jest dużym i wyjątkowo ładnym pluskwiakiem. Widziałam go raz w życiu, na drugim końcu miasta, nie mając przy sobie aparatu. Ucieszyłam się, że żyje również i w mojej okolicy – może kiedyś uda mi się zrobić mu zdjęcie.

  • nazwa polska: …
  • nazwa łacińska: Miris striatus
  • rodzina: tasznikowate – Miridae
  • data zrobienia zdjęć: 8.05.2015
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – pluskwiaki »
galeria – mieszkańcy »

2 Responses to “pluskwiaki”


  1. 29 Maj 2015 o 10:01

    w formie larwalnej nie robi oszałamiającego wrażenia ;-P


Skomentuj

