30
List
14

motyle

piórolotek zwyczajny

Emmelina monodactyla

Emmelina monodactyla

Emmelina monodactyla

Emmelina monodactyla

Co prawda początek jesieni był w tym roku całkiem ciepły, ale i tak ten widok mnie zaskoczył. Nie spodziewałam się, że spotkam piórolotka w październiku.
Obudził się, gdy robiłam zdjęcia (widać to na trzeciej fotce), więc szybko się oddaliłam, żeby mu nie przeszkadzać.

  • nazwa polska: piórolotek zwyczajny
  • nazwa łacińska: Emmelina monodactyla
  • rodzina: piórolotki – Pterophoridae
  • data zrobienia zdjęć: 9.10.2014
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – motyle »
galeria – mieszkańcy »

8 Responses to “motyle”


  1. 30 listopada 2014 o 19:28

    z bliska jak szybowiec:)

  2. 1 grudnia 2014 o 17:33

    Ooo…. dzięki, przynajmniej wiem już co to jest. Byłem pewien, że to osobnik którego należy unikać lub go zgładzić. A teraz widzę, że to tylko motylek. ;)

  3. 3 grudnia 2014 o 12:22

    a ten, klasycznie, ukrzyżowany ;-)


Skomentuj

