18
Paźdź
14

ważki

szablak krwisty

Sympetrum sanguineum

Sympetrum sanguineum

Sympetrum sanguineum

Sympetrum sanguineum

Dłuższą chwilę tańczyły nad trawnikiem, a ja mocno zaciskałam kciuki, żeby wreszcie gdzieś przysiadły. I tak się w końcu stało. Co prawda przez gąszcz ozdobnych traw niełatwo było do nich dotrzeć z obiektywem, ale jakoś dałam radę.

  • nazwa polska: szablak krwisty
  • nazwa łacińska: Sympetrum sanguineum
  • rodzina: ważkowate – Libellulidae
  • data zrobienia zdjęć: 12.09.2014
  • miejsce: Ogród Krasińskich

galeria – ważki »
galeria – mieszkańcy »

4 Responses to “ważki”


  1. 19 października 2014 o 19:30

    już chyba gratulowałem, ale na wszelki wypadek powtórzę: fajnie Ci się udało. Ja goniłem taki furkoczący double-copter, ale bez skutku ;-(

  2. 3 MarcinŻerekPhotography
    25 października 2014 o 16:57

    Przepiękne ! Mi się jedynie komary udało w takim tańcu uchwycić ( tylko, że one były nieruchome xD )


Skomentuj

