10
Sier
14

muchówki

ścierwica

Sarcophaga sp.

Sarcophaga sp.

Sarcophaga sp.

Muchy siedziały na łodydze gęsto ulistnionej rośliny i miałam wielkie trudności z dotarciem tam z obiektywem. Właściwie nie powinnam pokazywać tych zdjęć, tak są nieudane. Ale mimo wszystko – podoba mi się ta malownicza pozycja.

  • nazwa polska: ścierwica
  • nazwa łacińska: Sarcophaga sp.
  • rodzina: ścierwicowate – Sarcophagidae
  • data zrobienia zdjęć: 07.06.2014
  • miejsce: okolice Lasku Bielańskiego

galeria – muchówki »
galeria – mieszkańcy »

7 Responses to “muchówki”


  1. 1 mwa66
    14 sierpnia 2014 o 8:10

    Witaj po długiej przerwie. Mam prośbę. Masz jakis pomysł na tę muszkę. http://fotogalerie.pl/fotka/3438741407999879s2,mwa66,Mucha.htm
    próbuję sie uruchomić fotograficznie ale jakoś mi kiepsko idzie. Nawet owadów mało przez te suchoty – u mnie w ogrodzie nawet komarów nie ma.

  2. 17 sierpnia 2014 o 15:28

    fajna pozycja, w sam raz do owadziej kamasutry ;-P


Skomentuj

