19
Lip
14

chrząszcze

omarlica

Silpha sp.

Silpha sp.

Silpha sp.

Silpha sp.

Silpha sp.

Mam ostatnio szczęście do dużych chrząszczy. Kto by się spodziewał, że tyle ich żyje w okolicy.
Omarlice spotykałam dotychczas wyłącznie w lesie. Ta siedziała, tak zwyczajnie, na osiedlowym murku. A właściwie nieustannie po nim spacerowała, byle tylko się oddalić od obiektywu.

  • nazwa polska: omarlica
  • nazwa łacińska: Silpha sp.
  • rodzina: omarlicowate – Silphidae
  • data zrobienia zdjęć: 27.06.2014
  • miejsce: okolice Starego Miasta

galeria – chrząszcze »
galeria – mieszkańcy »

6 Responses to “chrząszcze”


  1. 20 lipca 2014 o 20:58

    niesamowity ma pancerzyk. Pogratulować spotkania. Ja nawet nie wiem czy widziałem czy nie, bo wszystkie chrząszcze wydają mi się zawsze podobne ;-D

  2. 24 lipca 2014 o 21:43

    Też podoba mi się pancerzyk. A i murek niczego sobie ;-)

  3. 5 MarcinŻerekPhotography
    27 lipca 2014 o 18:22

    Joooj Dziękuję tobie bardzo :D:D Szukałem opisu tego robala długo :F Niedługo go wstawię na loga :)


Skomentuj

