11
Maj
14

motyle

inne ćmy nieoznaczone »

– ćma –

?

malutka leśna ćma

Malutka była, o rozstawie skrzydeł około 1,5cm. A jakim cudem zauważyłam ją siedzącą na ziemi? Po prostu przeleciała mi tuż przed nosem i dostrzegłam miejsce lądowania.
Niestety, sprzętu do makro nie miałam przy sobie, więc tylko takie zdjęcie. Nawet nie próbowałam maleństwa oznaczać.

  • nazwa polska: ?
  • nazwa łacińska: ?
  • rodzina: ?
  • data zrobienia zdjęcia: 05.04.2014
  • miejsce: Lasek Bielański

galeria – motyle »
galeria – mieszkańcy »

2 Responses to “motyle”


  1. 11 maja 2014 o 19:24

    no proszę, na ziemi rzadko się szuka ciem, a jak widać, dobrze sobie radzą z wtapianiem się tam w tło, więc jest to dla nich dobra lokalizacja…


Skomentuj

