10
List
13

motyle

inne gąsienice nieoznaczone »

– gąsienica ćmy –

?

gąsienica ćmy

gąsienica ćmy

gąsienica ćmy

Dostrzegłam ją na przywiędłym krwawniku, rosnącym na skraju dość uczęszczanej ścieżki. Wyrwałam roślinkę i przeniosłam stworzonko pół metra dalej, gdzie też było sporo krwawnika. A przy okazji zrobiłam zdjęcie „w locie”.
Nie udało mi się dowiedzieć, jaki to może być gatunek. Jest bardzo podobna do gąsienicy witalnika naostrzaka, ale wygląd głowy się nie zgadza.

  • nazwa polska: ?
  • nazwa łacińska: ?
  • rodzina: ?
  • data zrobienia zdjęć: 18.07.2013
  • miejsce: Lasek Bielański

galeria – motyle »
galeria – mieszkańcy »

4 Responses to “motyle”


  1. 10 listopada 2013 o 22:29

    ładniusia, zielonusia ;)
    ładnie zrobiłaś, ratując jej życie… ;-D


Skomentuj

