24
Sier
13

motyle

wszystkie wpisy o tym motylu »

polowiec szachownica

Melanargia galathea

Melanargia galathea

Ileż ja się za tym motylem nabiegałam… I oczywiście skończyło się jak w zeszłym roku – na kiepskim ujęciu z odległości dwóch metrów. Nie lubią mnie bielańskie szachownice.

  • nazwa polska: polowiec szachownica
  • nazwa łacińska: Melanargia galathea
  • rodzina: rusałkowate – Nymphalidae
  • data zrobienia zdjęcia: 18.07.2013
  • miejsce: Lasek Bielański

galeria – motyle »
galeria – mieszkańcy »

10 Responses to “motyle”


  1. 24 sierpnia 2013 o 18:57

    Piękny motylek a zdjęcie jak najbardziej wg. mnie :))

    Pozdrawiam serdecznie :))

  2. 25 sierpnia 2013 o 22:02

    hmm… podziwiam samozaparcie… mnie motyle zawsze pokonują. Zawsze ilekroć uznam, że jednak spróbuję je sfotografować. Choć w tym roku miałem trochę szczęścia. Ale nie z polowcem akurat ;-D. Tło jak tło, bohatyr się liczy ;-)

  3. 27 sierpnia 2013 o 17:41

    To chyba typowe dla szachownicy; one chyba nie lubią ludzkiego towarzystwa.

    • 27 sierpnia 2013 o 22:05

      Pewnie masz rację. Choć pierwsza, którą spotkałam (na rabatce to było) zachowywała się całkiem przyjaźnie. I teraz za każdym razem się dziwię, że inne takie nie są. ;)

  4. 28 sierpnia 2013 o 14:29

    Lubię tego motyla, a w tym roku nie spotkałem ani jednego :/


Skomentuj

