03
Sier
13

motyle

wszystkie wpisy o tym motylu »

przestrojnik trawnik

Aphantopus hyperantus

Aphantopus hyperantus

Aphantopus hyperantus

Aphantopus hyperantus

Aphantopus hyperantus

Nie spodziewałam się, że doczekam chwili, gdy stada trawników będą latać wokół mnie nic a nic się nie bojąc. To było zdumiewające… Zdjęcia? Ależ proszę bardzo, dowolna ilość.
Przyznam się ze wstydem, że z tego wszystkiego szybko mi się znudziło. „Eee, znowu trawnik pozuje, idę dalej”. A przecież raptem rok temu – po latach starań – zrobiłam temu motylowi pierwsze w miarę dobre zdjęcie.

  • nazwa polska: przestrojnik trawnik
  • nazwa łacińska: Aphantopus hyperantus
  • rodzina: rusałkowate – Nymphalidae
  • data zrobienia zdjęć: 18.07.2013
  • miejsce: Lasek Bielański

galeria – motyle »
galeria – mieszkańcy »

2 Responses to “motyle”


  1. 11 sierpnia 2013 o 13:04

    ja tak mam z tygrzykami… już się wkurzam jak je widzę, a jeszcze parę tygodni wstecz to skakałem z radości. Widać, od przybytku jednak głowa boli ;-D


Skomentuj

