28
Lip
13

pluskwiaki

wszystkie wpisy o tym pluskwiaku »

wtyk straszyk

Coreus marginatus

Coreus marginatus

Dostrzegłam go na murku, ale nie był zbyt chętny do pozowania, raz dwa zniknął za prętami ogrodzenia. Nie to nie. Chwilę później tuż obok zauważyłam pienika olchowca i zajęłam się fotografowaniem. W pewnym momencie usłyszałam, że coś głośno leci i równie głośno ląduje niedaleko mnie. Wtyk! Chyba pozazdrościł.

Coreus marginatus

  • nazwa polska: wtyk straszyk
  • nazwa łacińska: Coreus marginatus
  • rodzina: wtykowate – Coreidae
  • data zrobienia zdjęć: 15.06.2013
  • miejsce: Fort Traugutta

galeria – pluskwiaki »
galeria – mieszkańcy »

6 Responses to “pluskwiaki”


  1. 28 lipca 2013 o 17:00

    Fajnie wyszedł na drugim :)

  2. 28 lipca 2013 o 17:34

    Bardzo ładne zdjęcia :)

  3. 1 sierpnia 2013 o 21:07

    no, drugie fajne, szkoda że GO zabrakło, ale wiadomo


Skomentuj

